2012. január 26., csütörtök

Gyermekülés autóba 0-18 kg-ig , dönthető 1 ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

Használt jó állapotú yermekülés 0-18 kg-ig használható!
3 fokozatba dönthető a háttámla, az ülés elején lévő kar meghúzásával, tehát ha elalszik a gyermek, akkor eldöntöd, és kényelmesen aludhat benne, én gyakran ki is vetem az autóból, és bevittem a hátba ha már elaludt, méretének köszönhetően könnyedén be tudtam vinni segítsgé nélkül!
A huzatot most varrattam rá, az teljesen új, sötétbarna bársony, és bézs színnel vannak a bújtatók kivarrva, szerintem nagyon trendi lett. / csak az anyag, és a varratás díja 3000 ft volt
A szürke pántokat 3 fokozatban lehet állítan, ahogyan a ygermek nő, ezeket ki lehet fűzni teljeesn , és ezt ki is kell mosni, de én ezt már nem bújtatgatnám.
Piciny hibája, hogy a csatjánál, egy pici szürke műanyag alul letört, de ez működésését nem befolyásolja, úgyanúgy működik ettől a csat!
Ha siekrül nagyméretű dobozt szereznem akkor standard csomagként is elküldöm,!
Fix áron  szép ajándékot küldök mellé!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-02-04 10:44
. Gyermekülés autóba 0-18 kg-ig , dönthető 1 ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése